Update voor de huidige situatie


Beste ESPRIT Friends,

Veel mensen zijn bezorgd over de ontwikkeling van het COVID-19-coronavirus. Wij willen je laten weten hoe we bij Esprit met de situatie omgaan.

Onze hoogste prioriteit? Het beschermen van de gezondheid en het welzijn van onze klanten en medewerkers en een steentje bijdragen aan het indammen van de verspreiding. We hebben daarom de volgende hygiënemaatregelen doorgevoerd om je zending snel en veilig naar je toe te sturen.

Ons magazijn:

We garanderen dat we ons strikt aan de adviezen van het RIVM en de hoogste hygiënenormen zullen houden. De toegang van mensen van buitenaf is niet meer toegestaan om het risico op besmetting te verkleinen.


Onze levering

Onze vervoerders mogen ons magazijn niet meer betreden om het persoonlijk contact tot een minimum te beperken. Verder bieden onze leveranciers je ter bescherming van je gezondheid een contactloze overhandiging of bezorging bij een servicepunt (PakjeGemak is beschikbaar) aan.


Je retourzendingen:

Je kunt je artikelen nog steeds zoals gebruikelijk retourneren. Bovendien wordt elk product dat is geretourneerd opnieuw voor je verpakt. Maak je geen zorgen, want hiernaast bieden we onze Friends een verlengd retourrecht van wel 100 dagen.


Actuele levertijd & beschikbaarheid van producten:

Onze e-shop www.esprit.nl is 24/7 voor jullie geopend. Daarnaast houden we onze belofte om binnen 2-4 werkdagen te verzenden.

Verder hebben we voldoende goederen op voorraad om nog steeds al je favoriete artikelen te kunnen leveren en een glimlach op je gezicht te toveren.